hier kun je een advertentie paatsen voor als je wat wilt verkopen op runescape of iets wilt kopen dan kun je het hier ook neer zetten en verkopen op runescape let op! zet nartuurlijk de prijs er wel bij!!!! hartelijk bedankt desolater68
Desolater een vriend van mij in de clan is gestopt met de clan en heeft een nieuwe clan begonnen . Alles heet hij alemaal op zijn eigen site gezet en het ergste is dat hij er nog trots op is ook . Ik wil een keer met een paar mensen van de clan in de wildy hun clan neerknalen tot hun botten in honderden stukken zijn ( ik kijk nog op zijn site waarneer hun volgende trip is ) als je wilt meedoen ( het zijn waarschijnlijk noobs lvl.30 net zoals hem zelf ) zet het dan hieronder !!!
Desolater een vriend van mij in de clan is gestopt met de clan en heeft een nieuwe clan begonnen . Alles heet hij alemaal op zijn eigen site gezet en het ergste is dat hij er nog trots op is ook . Ik wil een keer met een paar mensen van de clan in de wildy hun clan neerknalen tot hun botten in honderden stukken zijn ( ik kijk nog op zijn site waarneer hun volgende trip is ) als je wilt meedoen ( het zijn waarschijnlijk noobs lvl.30 net zoals hem zelf ) zet het dan hieronder !!!
whha jah dat ios niet echt handig maar dan moet jellientje helemaal diep ach wekunnen ze ook gewoon bang maken voor de lol :> (maar waarom z ebang moeten worden uh..??)
ehm... mischien kunnen we zogenaamd hun allie clan worden en samen een pk trip doen . En dan langst het oosten lopen waar geen mensen zijn . En dan slachten we ze af !!!
hey dudes ik verkoop 2 rune meds voor 15k each als je self lager bod wilt geven lkaat het me dan weten en als je gwoon wilt kopen laat dan ook ff wten.